Looking For Anything Specific?

Header Ads

Podsumowanie finansowe Biznes Woman Luty 2015


Czas leci nieubÅ‚aganie. Doba ma ciÄ…gle tylko 24 godziny a tydzieÅ„ niezmiennie 7 dni. ZbieraÅ‚am siÄ™ dÅ‚ugo ale w koÅ„cu wygospodarowaÅ‚am trochÄ™ czasu by spisać i przedstawić Wam kolejne podsumowanie z zarobionych w ubiegÅ‚ym miesiÄ…cu pieniÄ™dzy.  Zapraszam.

PieniÄ…dze zarabiam współpracujÄ…c z sieciami afiliacyjnymi oraz sprzedażowymi ale nie tylko. Zarabiać można współpracujÄ…c bezpoÅ›rednio z firmÄ… (jeÅ›li ma ona swój wÅ‚asny program partnerski). PrzykÅ‚adem takiej firmy jest Merg.pl - otrzymujÄ™ 20% od zamówienia zÅ‚ożonego przez moje polecenie. Uważam, że to spora prowizja porównujÄ…c dostÄ™pne programy partnerskie. A to jeszcze nie koniec. JeÅ›li z mojego polecenia, ktoÅ› zapiszÄ™ siÄ™ do programu bÄ™dÄ™ otrzymywaÅ‚a 10% od jego zysków. MyÅ›lÄ™ wiÄ™c, że warto :)


Rejestracji w programie partnerskim Merg.pl możesz dokonać TUTAJ. 

Tak jak wspominałam w poprzednim poście zarabiam nie tylko na blogach ale także na fanpage'ach na facebooku. W jaki sposób?
Zgłaszają się do mnie firmy, które płacą za publikacje postów, którymi reklamują swoją działalność. Ot cała filozofia. Ale przejdźmy do podsumowania.



Zarobki w lutym:

NetSales0 zÅ‚ 
Afilo: 0,25 zÅ‚
ComperiaLead: 0 zÅ‚
SalesMedia: 7 zÅ‚
Ceneo: 4,32 zÅ‚


Razem: 11,57 zł

Podsumowanie lutego:
  • NetSales niestety w lutym nie byÅ‚o dla mnie programów, nie udaÅ‚o siÄ™ nic zarobić ale nie poddajemy siÄ™. W marcu zaÅ‚ożyÅ‚am nowÄ… stronÄ™ i podjęłam walkÄ™. Mam wiÄ™c nadziejÄ™, że kolejne podsumowania i wypÅ‚aty z tej sieci bÄ™dÄ… lepsze. Zarejestruj siÄ™ do nich TUTAJ. Polecam. 
  • Afilo i moja współpraca z nimi, umiera powoli Å›mierciÄ… naturalnÄ…. WyglÄ…da na to że w lutym zostaÅ‚am rozliczona za jakieÅ› jedno klikniÄ™cie użytkownika w emitowany banner reklamowy.
  • Ceneo - czas, czas, czas. Czas nie pozwoliÅ‚ mi podeÅ›jć do tematu tak jak planowaÅ‚am. Ani w lutym. Ani w marcu. Wciąż jednak uważam, że to Å›wietny program i mam masÄ™ pomysłów na niego. Trzeba mi jednak wiÄ™cej czasu aby odpowiednio przygotować jeden z blogów, wprowadzić odpowiedni kontent oraz zwiÄ™kszyć jego oglÄ…dalność. Aby reklamy zaczęły fajnie zarabiać. Polecam rejestracjÄ™ TUTAJ i sprawdzenie możliwoÅ›ci tego programu partnerskiego u siebie. 


Luty nie powala na kolana. Mam wrażenie, że przemknął mi gdzieś przez palce. Ale obiecuję poprawę i bardziej inspirujące podsumowania w kolejnych miesiącach! Grunt to systematyczność i wytrwałość. Nie w każdym miesiącu na konto będą wpływały bimbaliony ;)

Prześlij komentarz

3 Komentarze

  1. Lepsze to niż nic. Ja dorabiam też przez Internet, ale w inny sposób. Kokosów nie ma, ale średnio 60 zł miesięcznie na razie jest. Powodzenia i lepszych wyników miesięcznych życzę :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A powiesz coś więcej jaki masz "inny sposób" ? Jestem ciekawa :)

      Usuń
    2. Na swoim blogu napisałam o 9 sposobach na dorobienie. Jak dostanę wypłaty z innych serwisów, niż z tych 9 opisanych, napiszę o kolejnych sposobach na dorobienie...

      Usuń